THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES ?

Selasa, 21 Oktober 2008

study!!

Memang payah nak jadi student ni.. Bukan payah pasal apa, payah nak blajar! Haha..kalau setakat belajar cam d skolah rendah, ok lagi. TAk payah blajar pun takpe..Haha.. masa sekolah menengah, memang susah.. Study sendiri2 n usaha sendiri.
Semuanya memang sendiri yang urus. Makan sendiri. Haha..nda g batah exam ne.., so aku jarang online lagi, aku jarnag connect dgn internet dah.kalau sekali seminggu, bolehlah connect inernet..Haha..
So, kamu yang masuk dalam blog ni, harap kamu tak sedih kalau aku nada post baru..Hua..hua..Tapi, kamu bila tengok2 link2 blog kawan2 aku. Mesti ada yang menarik punya tu..
EXAM 14 oct ni start dah.. Huhu..
sesetengah student, study last minute punya, style aku juga.. Haha..
Apa2pun, harap jangan lupa jenguk2 blog ni lain kali, maybe ada post baru..
Have a nice day 2 all of u..

0 comments: